Tuesday, 23 June 2009

Hari ni pagi2 lagi lepas hantar anak2 sekolah aku pegi beli makanan sarapan + lunch. Lepas sarapan ketupat serunding, aku hantar Mama n Achik ke pelabuhan. Dia orang nak ke Bukit Tinggi ziarah kubur arwah ayah. Dah lama mama tak ke sana dan kebetulan minggu lepas genap 12 tahun ayah pergi menemui PenciptaNYA. Then aku terus ke pejabat.... sampai sana terus ke bilik Induk. Aik apasal gelap jer ni??? Rupa2nya dia kat bilik singgah. Kata dia bilik dia kat Bangunan Maintenance lama .....dengan konfidennya aku pun pegilah ke bangunan Pejabat Pengarah lama. Bila dah sampai situ baru aku perasan tu bangunan Pejabat Bendahari, ni kira dah sesat lah ni. Yang lebih memenatkan bilamana Ikhwan tak nak jalan tapi mintak dikendong. Sebabnya jalan tar tu ada air bertakung dan dia jijik. Adui penatnya. Alang2 dah sampai, terus lapur diri kat Pentadbiran dan lepas tu baru ke Pejabat Induk Ros cum Koordinator B*****. Maka dapatlah Jadual waktu ..... Aku dapat 22 jam semester ni dan yang tak bestnya hari Rabu dan Khamis kelas tamat pukul 6.20 petang. Nampaknya bulan Ramadhan nanti terpaksalah pecut balik untuk berbuka. Kalau rumah sebelah pejabat takpe jugak, ini nak kena drive setengah jam untuk sampai. Sabar jerlah.

No comments: