Saturday, 11 April 2009

Kambing Masak Lemak

Sarapan pagi ni ditaja oleh Ridzuan dan Azizah sekeluarga. Alhamdulillah moga Allah murahkan rezeki mereka. Bila sarapan tu teringat dulu2 kat Malaysia. Pagi2 mama telefon.... breakfast kat rumah mama pagi ni ... mama dah goreng mee. Yea yea .... tak payah masak.

3 keluarga - Keluarga Ridzuan n Azizah, Anas n Hafizah dan keluarga Mohamad n Afidah.

Kakak tumpang - Ikhwan memang cukup senang kalau dilayan oleh kakak. Oleh kerana kakak sendiri dah terbang maka terpaksalah menumpang belaian kakak Alia untuk seketika.
Thanks Kakak Alia - Big hugs and kisses for u. Will remember u 4 eva n eva.
Riangnya hati, tawa yang luhur .........
Kalau letak muka2 pelajar Phd sebelah dia org .....hihihi
Masa baru2 sampai ...ceria! Masuk 3, 4 bulan ...haha...muka dah keruh semacam. (Rujukan: Berdasarkan pemerhatian selama 3 tahun terhadap pelajar2 Phd Auckland.)



Macam mengidam je..... Kamarul dan Aisyah berhajat nak makan kambing. Alhamdulillah dengan besar hati kami terima kunjungan mereka. Sudi juga mereka berkunjung ke Mahligai di tepian rimbunan buluh ni. Ikhwan yang paling gembira kalau ada tetamu sebab selalunya dia cuma bersendirian dengan Ummi. Sesekali nak juga bertukar suasana.




Mohamad dan Ikhwan bersama keluarga Kamarul

Ikhwan dan Keluarga Kamarul

Ikhwan dan Azizi ....mungkinkah kita akan bertemu suatu hari nanti????? Foto ini bakal jadi bahan bukti bahawa kita pernah bersua dan bercerita.

1 comment:

Kamarul Rahim Bin Kamarudin said...

mmg sedap akak masak aritu, nyum 3x! terima kasih. selamat bertugas, Insyaallah jumpa lagi. - KAMARUL, 'AISYAH & AZIZI